BİZE YAZIN

    İLETİŞİM

    Tel: 0850 309 9267
    Email: info@mensstyle.com.tr

    Adres: Müftü Mah. Meydanbaşı Cad. AY CITY No: 30/4 Kdz. Ereğli/ZONGULDAK

    SIK SORULAN SORULAR

    Teknik destek ve satış sonrası hizmetlerimiz ile müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak için her zaman kendimizi yeniliyoruz. Aklınıza takılan her türlü sorun için lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

    Satın Aldığım Ürünü Hangi Koşullarda Değiştirebilir veya İade Edebilirim?

    https://mensstyle.com.tr/ ' den alınmış olan ürünler kullanılmadığı, orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar görmediği, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının hasarsız ve eksiksiz gönderildiği takdirde aynı ürünün başka bir bedeni veya rengiyle değiştirilir veya iade edilebilir.

    Değişim ve İade Süreleri Nedir?

    Değiştirme işlemleri müşteri ürünü teslim aldıktan sonraki 30 (otuz) gün içerisinde kargoya teslim etmelidir. 30 günü aşan ürünlerin değişimi yapılmamaktadır. İade işlemlerinde ise, müşteri ürünü teslim aldıktan sonra 14 (on dört) gün içerisinde kargoya teslim etmelidir. 14 günü aşan ürünlerin iadesi yapılmamaktadır.

    Ürünümü Değiştirmek veya İade Etmek için Ne Yapmalıyım?

    Değişim veya İadesi istenen ürün mümkünse orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin ve beraberinde gönderilen Değiştirme / İade Formu (eksiksiz doldurup imzalanarak) ve faturası ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine gönderilmelidir.

    Müftü Mah. Meydanbaşı Cad. AY CITY No: 30/4 Kdz. Ereğli/ZONGULDAK

    Tel: 0 (850) 309 92 67

    İade koşulları nelerdir?

    Men's Style'den satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde iade koşulları dahilinde kargo bedelini ödeyerek iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir. Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir.

    Değişim ve İade İşlemlerinde Kargoyu Kim Öder?

    Değişim ve iade işlemlerinde kargo masrafı müşteriye aittir.

    Hatalı Ürünlerde Aynı Koşullar Geçerli mi?

    Men's Style hatalı ürünü ücretsiz değiştirmeyi ve kargo masrafını karşılamayı taahhüt eder. Paketi ve ambalajı zarar görmemiş ancak paket içerisinden hatalı çıkan ürün 14 (on dört) gün içerisinde "Değiştirme / İade Formu" eksiksiz doldurulup imzalanarak, faturası ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine gönderilmelidir.

    Firma Adına Yapılan Alışverişlerde İade Faturası Gerekli mi?

    Firma adına yapılan alışverişlerde ürünün iadesi veya farklı bir ürünle değişimi için "ürün iade faturası" gönderilmesi gerekmektedir. Ürün iade faturası olmayan ürünler teslim alınmaz. Ancak aynı ürünün farklı bedeni veya rengi için yapılan değişimlerde iade faturası gerekmemektedir.

    Ürün İade veya Değişim Talep Formunu İndirmek için tıklayınız...

    Değişim ve İade Adresiniz nedir?

    Müşteri Hizmetleri: 0 (850) 309 92 67

    Adres
    Müftü Mah. Meydanbaşı Cad. AY CITY No: 30/4 Kdz. Ereğli/ZONGULDAK

    Ürünümü gönderdim. İadem ne zaman yapılır?

    Değiştirme / İade Formunu doldurup geri gönderdiğiniz ürün, iade onayı için bazı incelemelerden geçer. Talebiniz kabul olduğunda para iadeniz, alışverişinizde kullanmış olduğunuz hesabınızın ait olduğu bankaya, iadenizin onaylandığı anda otomatik olarak yapılır. İşmont tarafından iade işlemi bankanıza yapıldığı an, hesabınıza tanımlı olan e-posta adresinize işlem detaylarını gösteren bir dekont gönderilir. Bu dekontu içeren e-posta elinize ulaştıysa, İşmont tarafından bankanıza yapılan iade ödemesi tamamlanmış demektir. Bankanızın bu tutarı kart veya banka hesabınıza yansıtma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterir.

    İade başvurumun durumunu nasıl öğrenebilirim?

    İade talebiniz kabul veya reddedildiğinde e-posta yoluyla bilgilendirme yapılır.

    İade talebim neden reddedildi?

    Eğer taahhüt edilen iade koşulları yerine getirilmediği taktirde iade talebiniz reddedilir. Eğer tarafınıza herhangi bir ret nedeni belirtilmemişse ya da belirtilen iade koşullarına aykırı bir durum olduğunu düşünürseniz bilgi@ismont.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.